Картка моніторингового дослідження мовленнєво-комунікативної компетенції (лінгвориторична компетентність) здобувачів освіти вересень 2024, травень 2025 за критеріями парціальної програми з формування лінгвориторичних навичок у дітей дошкільного віку “Мудрослов”
№ з.п |
Назва групи |
Зміст моніторингу |
Загальний рівень мовленнєво-комунікативної компетентності. |
||||
Засоби виразності мовлення |
Невербальні засоби спілкування |
||||||
І |
ІІ |
І |
ІІ |
І |
ІІ |
||
1 |
Різновікова група загального розвитку “Дзвіночки” для дітей молодшого та середнього віку - кількість дітей-21 |
в-0 д-0 с-14 п-7 |
в- д- с- п- |
в-0 д-0 с-10 п-11 |
в- д- с- п- |
в-0 д-0 с-10 п-11 |
в- д- с- п |
2 |
Спеціальна група для дітей з порушеннями мовлення середнього дошкільного віку “Вишенька” -кількість дітей - 13 |
в-0 д-0 с-1 п-12 |
в- д- с- п- |
в-0 д-0 с-6 п-7 |
в- д- с- п- |
в-0 д-0 с-6 П-7 |
в- д- с- п |
3 |
Спеціальна група для дітей з порушеннями мовлення старшого дошкільного віку “Калинка” -кількість дітей- 12 |
в-0 д-3 с-9 п-0 |
в- д- с- п- |
в-2 д-3 с-7 п-0 |
в- д- с- п- |
в-2 д-3 с-7 П-0 |
в- д- с- п |
4 |
Групи дітей старшого дошкільного віку загального розвитку “Веселка” -кількість дітей- 24 |
в-0 д-3 с-13 п-8 |
в- д- с- п- |
в-1 д-2 с-13 п-8 |
в- д- с- п- |
в-1 д-2 с-13 п-0 |
в- д- с- п |
5 |
Спеціальна група дітей з затримкою психічного розвитку старшого дошкільного віку “Подоляночка” -кількість дітей- 10 |
в-0 д-3 с-4 п-3 |
в- д- с- п- |
в-0 д-2 с-2 п-6 |
в- д- с- п- |
в-0 д-3 с-1 п-6 |
в- д- с- п |
6 |
Загальні результати здобувачів освіти закладу -кількість дітей-80 |
в-0 д-9 с-41 п-30 |
в- д- с- п- |
в-3 д-7 с-38 п-32 |
в- д- с- п- |
в-3 д-8 с-37 п-31 |
в- д- с- п- |
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітки: Рівні сформованості компетентностей
В- високий рівень
Д- достатній рівень
С- середній рівень
П- початковий рівень
ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ ДІТЕЙ ЗА ОСВІТНІМИ НАПРЯМАМИ У МЕЖАХ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
за 2024- 2025 н.р. в закладі дошкільної освіти №22 «Сопілочка»
Вікова група |
Кількість дітей |
Місяць |
Освітній напрям «Особистість дитини» |
Освітній напрям «Дитина у соціумі» |
Освітній напрям «Дитина у природному довкіллі» |
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва» |
Освітній напрям «Гра дитини» |
Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» |
Освітній напрям «Мовлення дитини» |
Висновки |
||||||||||||||||||||||||
В |
Д |
С |
П |
В |
Д |
С |
П |
В |
Д |
С |
П |
В |
Д |
С |
П |
В |
Д |
С |
П |
В |
Д |
С |
П |
В |
Д |
С |
П |
В |
Д |
С |
П |
|||
Раннього віку |
15 |
вересень |
0 |
0 |
5 |
10 |
0 |
0 |
11 |
4 |
0 |
0 |
6 |
9 |
0 |
0 |
12 |
3 |
0 |
0 |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
0 |
0 |
0 |
15 |
0 |
0 |
7 |
8 |
січень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Різновікова (молодший, середній) |
21 |
вересень |
0 |
0 |
15 |
6 |
0 |
2 |
12 |
7 |
0 |
0 |
8 |
13 |
0 |
0 |
17 |
4 |
0 |
6 |
13 |
2 |
0 |
1 |
11 |
9 |
0 |
4 |
6 |
11 |
0 |
0 |
14 |
7 |
січень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Середнього віку(логопедична) |
13 |
вересень |
0 |
1 |
10 |
2 |
0 |
0 |
10 |
3 |
0 |
1 |
9 |
3 |
0 |
1 |
7 |
5 |
0 |
1 |
11 |
1 |
0 |
0 |
8 |
5 |
0 |
0 |
1 |
12 |
0 |
1 |
10 |
2 |
січень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Старшого віку |
24 |
вересень |
0 |
12 |
11 |
1 |
0 |
7 |
12 |
5 |
0 |
2 |
15 |
7 |
0 |
8 |
9 |
7 |
0 |
14 |
10 |
0 |
0 |
0 |
14 |
10 |
0 |
3 |
13 |
8 |
0 |
6 |
12 |
6 |
січень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Старшого віку(логопедична ) |
12 |
вересень |
0 |
2 |
7 |
3 |
0 |
3 |
9 |
0 |
0 |
3 |
9 |
0 |
0 |
2 |
7 |
3 |
0 |
9 |
3 |
0 |
0 |
3 |
7 |
2 |
0 |
2 |
6 |
4 |
0 |
3 |
9 |
0 |
січень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Старшого віку (ЗПР) |
10 |
вересень |
0 |
2 |
3 |
5 |
0 |
3 |
3 |
4 |
0 |
5 |
1 |
4 |
0 |
4 |
2 |
4 |
0 |
2 |
5 |
3 |
0 |
2 |
3 |
5 |
0 |
2 |
4 |
4 |
0 |
3 |
3 |
4 |
січень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Всього |
95 |
вересень |
0 |
17 |
51 |
27 |
0 |
15 |
57 |
23 |
0 |
11 |
48 |
36 |
0 |
15 |
54 |
26 |
0 |
32 |
57 |
6 |
0 |
6 |
43 |
46 |
0 |
11 |
30 |
54 |
0 |
13 |
55 |
27 |
січень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|